REKLAMÁCIÓ

Valami nem stimmel? Biztosak vagyunk benne, hogy megoldható!

Az ügyfelek elégedettsége a legfontosabb számunkra, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy a vásárlási folyamat minden szakasza megfeleljen a legmagasabb szabványoknak. Ugyanakkor tökéletesen megértjük, hogy előfordulhatnak váratlan helyzetek és problémák, amelyek miatt nem vagy teljesen elégedett a kapott termékkel. Ezt minél hamarabb orvosolni szeretnénk, ezért maximálisan leegyszerűsítettük a reklamáció benyújtásának folyamatát, és minden ügyet egyedileg kezelünk.


HOGYAN LEHET REKLAMÁCIÓT BENYÚJTANI

 

1. Küldjön egy emailt a következő címre: [email protected] 
Email tárgya: Reklamáció
Az email tartalmában adja meg:

  1. rendelésszámot vagy a rendelést leadó személy adatait
  2. reklamáció oka (pl. a csomag sérülése a szállítás során / rossz termék kézhezvétele / hiányos rendelés)
  3. FONTOS!
    Mindenképp csatoljon azonnal olyan képeket, amelyek jól mutatják a sérüléseket vagy hibákat.
    Ha a reklamáció egy hibával vagy hiánnyal kapcsolatos, írja meg, mely termékek érintettek.
    Ez jelentősen felgyorsítja a reklamációs folyamatot.

2. Várjon az Ügyfélszolgálatunk kapcsolatfelvételére, amely a lehető legrövidebb időn belül elbírálja reklamációját, és lépésről lépésre irányítja Önt, hogyan tovább.


KAPCSOLAT

Van kérdése? További információra van szüksége? Ügyfélszolgálatunk szívesen segít Önnek.
Írjon: [email protected] 


Szeretné visszaküldeni a terméket? Látogasson el a VISSZAKÜLDÉSEK oldalra.

To Top