REKLAMÁCIÓ
Valami nem stimmel? Biztosak vagyunk benne, hogy megoldható!
Az ügyfelek elégedettsége a legfontosabb számunkra, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy a vásárlási folyamat minden szakasza megfeleljen a legmagasabb szabványoknak. Ugyanakkor tökéletesen megértjük, hogy előfordulhatnak váratlan helyzetek és problémák, amelyek miatt nem vagy teljesen elégedett a kapott termékkel. Ezt minél hamarabb orvosolni szeretnénk, ezért maximálisan leegyszerűsítettük a reklamáció benyújtásának folyamatát, és minden ügyet egyedileg kezelünk.
HOGYAN LEHET REKLAMÁCIÓT BENYÚJTANI
1. Küldjön egy emailt a következő címre: [email protected]
Email tárgya: Reklamáció
Az email tartalmában adja meg:
- rendelésszámot vagy a rendelést leadó személy adatait
- reklamáció oka (pl. a csomag sérülése a szállítás során / rossz termék kézhezvétele / hiányos rendelés)
- FONTOS!
Mindenképp csatoljon azonnal olyan képeket, amelyek jól mutatják a sérüléseket vagy hibákat.
Ha a reklamáció egy hibával vagy hiánnyal kapcsolatos, írja meg, mely termékek érintettek.
Ez jelentősen felgyorsítja a reklamációs folyamatot.
2. Várjon az Ügyfélszolgálatunk kapcsolatfelvételére, amely a lehető legrövidebb időn belül elbírálja reklamációját, és lépésről lépésre irányítja Önt, hogyan tovább.
KAPCSOLAT
Van kérdése? További információra van szüksége? Ügyfélszolgálatunk szívesen segít Önnek.
Írjon: [email protected]
Szeretné visszaküldeni a terméket? Látogasson el a VISSZAKÜLDÉSEK oldalra.